середа, 10 лютого 2016 р.

 Навчальні проекти 
  Учителю на замітку:  
   "Проект - це п`ять "П": проблема - планування - пошук інформації - продукт - презентація.
 Шоста "П" проекту - це його портфоліо, тобто папка, в якій зібрані всі робочі матеріали.   
Важливі риси проектного підходу:
  гуманізм, увага та повага до особистості учня, позитивні почуття, думки, спрямовані не тільки на навчання, а й на розвиток особистості учня. 

Класифікація навчальних проектів:
    * дослідницькі : (добре обміркована структура, визначеність мети, соціальна значимість,
                                  актуальність предмета дослідження, продуманість методів дослідження);
    * творчі  : (немає детально розробленої структури спільної діяльності учасників, 
                       існує завчасна домовленість учнів щодо результатів і форми їх представлення,
                       постає необхідність мати сценарій свята, макет журналу);
    * ігрові :  (учасники беруть на себе певна ролі, вигадують, імітують соціальні й ділові 
                       стосунки своїх персонажів,  домінуючий вид діяльності - гра);
    * інформаційні : (збирання інформації про певний об`єкт, потреба у добре продуманій 
                                  структурі, систематична корекція у ході роботи над проектом, презентація)
    * практикоорієнтовані: (результат діяльності чітко визначено із самого початку, 
                                             складання сценарію всієї діяльності учасників проекту,
                                             необхідність визначення функцій кожного,
                                             презентація одержаних результатів і можливих засобів їх
                                             упровадження в практику).
                  Алгоритм роботи над проектом
Етапи діяльності - * підготовка, визначення теми і мети проекту;
                                * планування;
                                * прийняття рішень;
                                * збирання інформації;
                                * аналіз інформації, формулювання висновків;
                                * захист проектів, колективний аналіз.
      Учні - * обговорюють, шукають інформацію;
                 * формулюють завдання, обговорюють їх;
                 * обирають оптимальний варіант вирішення;
                 * збирають інформацію;
                 * аналізують інформацію, готують вироби;
                 * презентують проекти, оцінюють зусилля, використані можливості.
    Учитель -  * розповідає про задум, мотивує, допомагає у визначенні завдань;
                       * коригує, пропонує ідеї, висуває пропозиції;
                       * спостерігає, опосередковано керує діяльністю учнів;
                       * обговорює разом з дітьми презентації, аналізує.
     Батьки - пропонують види діяльності відповідно до теми та цілей проекту;
                    надають дітям допомогу в підготовці та проведення заходів;
                    надають інформацію до звітів.       
                                               

Немає коментарів:

Дописати коментар